PUH! Vilken dag.

Idag har det hänt en massa! Mats och Ronja har varit hemma hos Pelle och Viggo. Det hade gått jättebra med Ronja och hon hade varit så snäll så! Jag var på stan och kollade runt, och sprang på Daniel, Jeanette och Milton. Det var grymt roligt! Vi har ju inte träffats på 4 månader ganska exakt. Så det var en höjdpunkt på dagen. Vi ska höras och träffas när vi flyttat och så. Dom hade en del att göra nu också två helger framöver med dop i Norge osv. Och vi ska ju flytta, så det får bli sen när vi kommit till rätta där ute. Det är så roligt att jämföra barnen. Milton är ju en jätte i jämförelse med Ronja. Men han är så söt så! Så himla synd bara att jag inte hade kameran med mig. Men men, det får bli nästa gång.
Sen var vi på bvc. Hon hade gått upp från 4995 g till 5655 g. Och vuxit 1,5 cm, från 59 till 60,5 cm. Inte så mycket, men hon följer sin egen lilla kurva. Hon pratade mat som sagt och gav lite tips. Så ikväll blir det potatispuré! Lägger upp bilder sen eller imorgon. Får se vad jag hinner.
När vi gick från bvc så träffade vi ett par från föräldragruppen. Dom hade också fått en dotter, en Ida. Det var roligt för vi har inte träffat någon från föräldragruppen. Kul att se att allt gått bra.

Jaja, later / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback