And I´m spent!

Helt galna dagar! Dom har gått i städandets tecken och jag har inte haft överdrivet mycket tid över att blogga på. Men nu har jag en stund över. Mats är inne i stan i lägenheten och packar det sista. Vi var där på förmiddagen och jag städade klart badrummet och fixade klart kylskåpet. Mats putsade fönster. Inte mycket kvar nu.
Förut var vi i huset och kontrollerade städningen tillsammans med Bror och Lollo. Vad konstigt det ser ut när det inte är några möbler där! Men det gör ju att man kan tänka in sina egna möbler osv. Imorgon ska vi på banken kl 13, och då får vi nycklarna. Sen är det vårt hus! JIPPI!
Jag ska laga mat här till alla sen. Just nu tar jag det lugnt. Jag har pysslat med flyttkorten och skrivit adresser och små meddelanden. Drygt göra, men roligare än att städa i alla fall.
Ronja ligger i gymmet och pratar och rullar runt. Hon är riktigt snabb runt på mage nu. Tyvärr har jag ingen kabel så jag kan inte lägga ut bilder. Det får vänta tills vi kommit på plats och man har hittat alla grejer igen. Igår satte vi ihop hennes matstol och hon fick provsitta en stund. Hon verkade trivas där. Nu är det bara lite potatispuré som fattas :-D

Tjing / Jossan

Kommentarer
Tuss

Tack för flyttkortet, jag hoppas verkligen jag kan komma ner snart till er. Kanske när ni komme lite mer i ordning. Lycka till me allt. Kram kram

2009-02-04 @ 20:46:51 | http://tingelingtuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback