Vilken skön dag!

Härlig dag idag. Och allt som jag ville hinna med hanns med. Nu har vi gardiner i sovrummet också. Och det blev ruggigt bra. Bild kommer nog imorgon. Jag har Ronja i famnen nu och skriver med en hand. Så det får bli när jag har båda händerna fria.
På onsdag drar jag och Ronja hem till mormor och morfar i Timrå. Och om allt går som det ska så har Ronja nya tapeter när vi kommer hem en vecka senare. Vi har ju även köpt golv till hennes rum som väntar på att bli lagt. Det kommer att bli galet snyggt där inne! Sörskilt när jag har varit på IKEA och shoppat det som ska shoppas.
Jag har även varit huslig och bakat på eftermiddagen. Det gjorde jag efter den härliga promenaden. Vi gick upp till Janssons kärr där dom åker skridskor nu när det har varit så kallt. Det var första gången sen vi flyttade ut hit som vi har gått en promenad utan att känna oss stressade. Förut har man hela tiden känt att man måste hem och packa upp kartonger osv. Men nu börjar allt falla på plats. Så himla skönt det är att bo i hus då! Helt underbart! Wouldn´t trade it for the world.
Nu knådar Mats pizzadeg. Det blir hemgjord pizza ikväll och ett halvt glas vin var. Vilken lyx! Och mysigt... Kanske vi eldar lite i braskaminen i tv-rummet. Mysfaktorn är HÖG!

I´ll be back / Jåz

Kommentarer
Tuss

Ja det är klar att det är du som får extra kramar=) Så himla mysigt det låter med den brasa å lite vin.

Ät gott å njut av kvällen, massa till er alla 3 kramar.

2009-02-21 @ 19:10:17 | http://tingelingtuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback