Okej, jag ska inte lova igen...

Tyvärr verkar det som att det inte blir några bilder idag heller. Snart är det ÄNTLIGEN middag. Bosse och Anna-Lena har varit här och fikat. Vi firar Bosse idag fast han fyller på tisdag. Idag fyller däremot min kära mor år, 50 år! Grattis lilla mamma. Snart kommer jag och Ronja upp och firar dig.
Vi var inne i stan förut och handlade lite kläder till Ronja. Jättefina saker hittade vi, bl a världens sötaste Hello Kitty-pyjamas. Helt underbar! Bilder kommer så småningom.
Ronjas tak är nu färdigmålat och Mats gjorde ett riktigt bra jobb. Trots att det var första gången.
Det snöar fortsatt... Mats måste nog ut och skotta efter middagen. Jag tvättar kläder inför avresan.
Igår var hela familjen Malm från Oskarshamn här och Ronja fick många fina presenter. Supersöta klänningar som dom köpt i Spanien. Bilder på dessa kommer också snart!

Nu, MAT! / Jossan

Kommentarer
Anonym

har spejat som en galning på din blogg efter nya uppdateringar och blev rikigt glad nu när jag såg att du kommit igång igen =) puss o slick! :P

2009-02-23 @ 20:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback