Tisdag

Jag lagar middag parallellt med bloggning och läsning. The multitasking woman! Tänkte visa bild på fina kängor som jag hittade till Ronja på stan igår.

Ett par söta Pax-kängor i storlek 21. Ronja verkade trivas i dem när jag testade dem på henne och hon travade runt som en liten sessa här hemma. Inte var dom dyra heller vilket var det viktigaste.


Jag köpte även ett par rosa Bamse-galonbyxor på Lindex som matchar hennes galonjacka. Hon såg ut som en riktig liten sailor i dem. Så nu är hon set for a while. Dock har jag nu kommit på att hon skulle behöva ett underställ och en sån där halskrage. Men vi får se vad som dyker upp i julklapparna innan vi köper mer nu.
Nu väntar vi hem pappan snart som ska få sätta sig vid ett dukat bord och äta mumsig räkpaj. Vi har som sagt årsdag idag och firar fyra år tillsammans. Dock glömde vi båda bort det imorse :-D Det blir så när man har barn och en massa annat för sig. Dessutom var vi trötta imorse. Så det så!
Jag maratonläser Män som hatar kvinnor och ska nu fortsätta med det.

Hej hopp i lingonskogen / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback