Okay, I get it...

Nu fattar jag varför Ronja tog längre tid än normalt på sig att somna förut, HON HADE BAJSAT!

Men nu har hon ju somnat med bajset i blöjan, skit (haha) också! Vill ju att hon ska få sova ordentligt så hon orkar ikväll.

Låter som att jag är tidernas sämsta mamma, men så här är det: hon tar alltid en stund på sig att somna, står oftast och pratar lite och grejar med sin gosedjur, och då brukar jag låta henne hållas för jag vet att hon somnar efter en stund. Och så gjorde jag även idag i tron om att allt var som det brukar vara. I 9 av 10 fall så brukar hon INTE bajsa, men nu hade hon tydligen gjort det. Och om hon VERKLIGEN störde sig så skulle hon ju ha skrikit tills jag kom in till henne, men det gjorde hon ju inte så...

När jag äntligen vågade mig förbi hennes dörr för en stund sen så gläntade jag på den för att se om hon verkligen sov, och ut vällde en odör av bajslukt. Not so nice!

Jaja, nu får hon sova med det där tills hon vaknar. Det dör hon inte av hoppas jag!

Nog pratat om bajs... / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback