Julfint på Östkindsvägen

Här kommer bilderna som jag tog tidigare idag på vårt julfina hem.

Vardagsrummet.








Ronjas rum.




Resten av rummen är inte 100% färdiga än, så jag slänger in bilder på det i helgen när vi är färdiga. Den sista bilden från Ronja rum har ju egentligen inget att göra med just julen, men jag har inte fotat den där hörnan och visat sen vi gjorde den. Tyckte den blev så himla fin! Tavellisten och bokstäverna fick Ronja av sin kusin Emil med familj när hon fyllde 1 år. TACK! Tavlan med katten till höger har Ronja mormor broderat till henne och ballerinan till vänster har Ronja fått av sin farmor. Det är egetnligen inte riktigt helt klart i Ronja rum heller, det ska upp en ängel i fönstret istället för bordslampan på fönsterbrädan. Men som sagt, uppdatering kommer när allt är klart! Jag är i alla fall väldigt nöjd med allt och det blev supermysigt i huset. I LOVE our house!

Tjing tjing / Jossan

Kommentarer
Sara

mysigt! =)

2009-12-03 @ 23:10:02 | http://sarasrum.blogg.se/
Åsa

Fint ni har det!! :) Vi har också pyntat, går snabbt på 70 kvadrat ;) Kan tänka mig att du slet lite mer!!

2009-12-04 @ 00:38:00 | http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback