Jag har förstått nu!

Jag & Ronja gick hem till Marcus och Ida efter lunch idag. Tjejerna lekte och jag var barnvakt. Marcus behövde lite hjälp då rörmokarn var där. Jag var helt svett efter 45 min ensam med tjejerna. Dom sprang åt varsitt håll, dom bråkade om leksakerna, dom försökte stå båda två samtidigt i Idas lilla fåtölj och ramlade in i väggen och började gråta. Och innan jag hade fått upp båda två i knäet och börjat trösta, och innan jag hade hittat napparna och hämtat snorpapper, ja då var jag helt färdig! Men dom lekte och hade lite skoj också, småsötisarna!
Träningen igår gick bra, men jag hade noll energi och mådde nästan illa mot slutet. Trodde nästan att jag var på gång att bli sjuk, men har mått primus idag, så det var väl bara en blodsockerdipp. Hoppas att vara på topp nästa onsdag igen.
Ikväll ska vi packa lite och fixa inför imorgon. Vi ska åka till stugan imorgon efter att Mats har slutat och vill gärna ha allt klart så det bara är att dra! Åh, det ska bli så mysigt. Hoppas på bra väder så vi kan vara ute mycket. Går ju bra nu när Ronja har fått ordentliga och varma kängor som hon kan ha och dessutom gå och röra sig bra i. Håll tummarna!
Nu skulle jag ju egentligen behöva dammsuga inför helgen meeen...VEM ORKAR?! :-D Jaja, vi får la se.

Tjing tjong långkalsong! / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback