Ett litet avtramp

Gott nytt år vill jag önska er alla innan vi träder in i 2010. Kommer att bli ett toppenår det med, som detta har varit. Men så klart att nästa år kommer att bli alldeles speciellt eftersom vi ska gifta oss. Fast inget slår ju 2008 då vi fick vå lilla dotter.
Det blir klackarna i taket hemma hos Svenssons ikväll. Skönt att ha gångavstånd hem, tar ca 2 min att gå hem. Underbart! Ronja ska vara festklädd och leka med de andra barnen. Blir första gången de träffs sen Ronja började gå, så nu springer dom alla, mer eller mindre bra!
Jag ska ha min vackra Odd Molly-klänning! Jag riktigt längtar efter att få ha den på mig, den är ju så fin! Förresten så var jag in hos Monica på Kings igår och tjötade lite plus att jag kollade in några Odd Molly-nyheter som dom hade fått in. Mycket fint är det och man vill ha ALLT! Men jag får ge mig till tåls, kanske kan man få ett Odd Molly-plagg i morgongåva ;-) *hint hint* Jag har i alla fall kommit bra en bra morgongåva till Mats, undra om han kommer att tycka det med? :-)
Försöker att få Ronja att sova nu så jag kan duscha sen, men det verkar lönlöst. Hon har legat där inne i 40 min nu och hon pratar och gnäller och kastar saker på golvet. Hon måste sova så hon är pigg sen på festen ju! Så himla typiskt att den dag då man vill att hon verkligen ska sova bra på dagen, då går dte inte alls! Jaja, håll tummarna!

Happy new year allihopa!

/Jossan

Kommentarer
emma - mamma till meja

Ett riktigt gott nytt år önskar vi er med!!! Hoppas ni får en toppenkväll :D

2009-12-31 @ 13:56:08 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback