En dag i trevligt sällskap

Idag på förmiddagen kom Marcus och Ida förbi och frågade om vi inte ville hänga med på en sväng. Sagt och gjort, jag, Mats och Ronja klädde på oss och gick runt Boberga tillsammans med dem + Roland (en bekant till Lisa & Marcus). Det var hur trevligt som helst och vi tittade på hästarna och diskuterade allt mellan himmel och jord. Dock var båda Ronja och Ida inte helt till freds med att sitta i vagnarna och gnällde lite. Men det gick till slut! Efter promenaden hängde jag med Ida och Marcus hem för lunch medans Mats åkte in till stan för att yträtta ett antal ärenden. Marcus bjöd på pannkakor som smakade ljuvligt och flickorna glufsade i sig rätt friskt också. Där emellan lekte dom och "pratade" med varandra. Det lät verkligen som om dom hade en konversation med varandra. Hur sött som helst! Nu är vi hemma sen en timme lite drygt och inväntar pappan som borde komma snart. Ikväll ska jag in till stan och träna på Friskis med Tessa och Carro. Så snart ska jag äta lite för att få lite energi. Jippi, det ska bli superskoj! Flera veckor sen vi tränade sist då det alltid kommer 1000 saker emellan. Men nu j****r blir det åka av!

Giddy up! / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback