Christmasfeeling

Ikväll efter att Ronja hade somnat klädde vi granen. Uppdatering med bild kommer imorgon!
Jag har en liten to do-lista imorgon med saker som ska fixas.
Snart är det julafton och jag längtar!
Jag bara älskar vårt julpyssliga hem och min lilla familj som är de som ligger mig allra närmast om hjärtat.
Jag är så tacksam för allt och alla som jag har runtikring mig!
Dock inte så mycket katterna just nu... Hrrrmmm!
Mattis har redan varit och "jabbat" på en av kulorna i granen.
Men vi har hittat en toppenlösning att sätta fast granen i en krok i taket,
så kan dom inte välta den. Inte Ronja heller för den delen.
Kulorna bryr jag mig inte så mycket om katterna får tag på, det är bara billiga från
IKEA och jobbet. Däremot de kulor som vi fått från Köpenhamn & Berlin, har hamnat LÅÅÅNGT upp,
och LÅÅÅNGT bort från nyfikna katttassar och barnhänder. Men dom är bara tre stycken till antalet,
resten är billigt skit :-D
Jag har fått en vagel eller nånting i mitt vänstra öga.
Det är svullet och gör fruktansvärt ont! Lagom skoj idag när jag jobbade och ville
ha linser. Jag hade det ändå, men såg ut som en cancersjuk.
Hoppas detta försvinner SNARAST!
Imorgon hoppas jag kunna ta ut Ronja på en liten sväng med pulkan.
Vi har som sagt lite saker att fixa, och i affärn ska det införskaffas
mer glitter till granen & TVÅ STYCKEN HEMLISAR *vink vink*
Idag har det snöat från och till HEEELA dagen, och det gör det fortfarande.
Jag tycker om snö och jag tycker om när det snöar,
förutom om jag ska åka bil.
Annars får det gärna fortsätta.
Jag vill ha en vit jul!

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback