Mammans önskelista

En velour hooded tunic i färgen rose skulle inte vara helt fel faktiskt.


Everyday long cardigan också i färgen rose, eller grått. Har inte bestämt mig än!


En continent x-stitch dress i marinblå/rosa


En Makeout blouse i färgen rose, eller chalk. Dom är lika snygga!

(Bilderna är lånade från AjaBaja Kids och Odd Mollys hemsida)

Skulle även vilja äga en Poplin frilled blouse i rött, men det är en äldre kollektion och jag hittar ingen bild.
Jag drömmer om Odd Molly på nätterna. Underbart vackra kläder!
Va in på Kings på förmiddagen med min klänning för lagning och passade på att känna och klämma lite på dessa plagg som jag bara sett på nätet tidigare. Men blir ju inte mindre sugen direkt...
Jag har sparat alla mina födelsedagspengar nu och funderar på vilket plagg av dessa godningar som ska bli mitt. Har svårt att bestämma mig! Den som lever får se...

SHOW ME THE MONEY! / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback