En bra dag

Idag är det måndag igen och Anna-Lenas riktiga födelsedag. Vi ska dit och käka ikväll. Trevligt! Jag och Ronja går väl kanske upp när hon har vaknat.
Pratade med Carro igårkväll och hon tackade för att vi varit med på deras bröllop och dom var också toknöjda med hur kvällen blev. Det var ju vi också! Tror inte att jag haft så roligt...nånsin!
Jag och Ronja har varit ute och gått med Marcus och Ida på förmiddagen. Trevligt som tusan! Hoppas vi kan vara hemma hos nån av oss någon dag så tjejrna får leka tillsammans. Dock brukar Ronja ta över totalt och Ida har aldrig nåt att säga till om. Men hon är så himla snäll å go Ida så hon blir inte arg heller, bara tittar. Hon är ju så söt! Ronja vill bara bestämma hon. Hon försökte bestämma över kusin Emil (2,5 år) igår på kalaset också, tog hans bilar hela tiden och styrde och ställde. Han är också försynt och tyst och bara tittar när Ronja tar över totalt. Det är min älskade dotter det! Sötast i världen!




En liten filmsnutt med Ronja när hon promenerade i affärn med en liten kundvagn i lördags. Det ska börjas i tid och hon måste ju lära känna sin framtida arbetsplats!
Förresten, jag har kommit på en LYSANDE idé. Marcus kan ju spela piano... Mmm, tål att tänkas på. Perfa!

Tjing / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback