Träningsvärk...

Igår var jag i farten och hemifrån i 16 timmar! Rekord sen Ronja kom till världen, men himla skönt att få vara sig själv för en stund och inte bara vara en mamma. Dagen började med att jag tog bussen inåt stan och mötte upp Tessa nedanför stallet. Sen red jag för första gången sen innan jag blev gravid, vilket är ca 1 1/2 år sen! Galet, men det gick bra. Är ju som att cykla, och allt kändes naturligt när jag kom upp i sadeln på Ponte. Skrittade mest, och travde lite i paddocken. Nästa gång ska jag rida lite mer, jobba honom lite mer. Hemskt skoj var det i alla fall. Sen drog vi in till stan och svidade om och ut på stan för en regelrätt shoppingtur, som varade i 3 timmar. Vi började så klart med en lätt lunch på Skafferiet för att orkar med. Det blev en del kassar som vi kom hem med. Jag är grymt nöjd med mina inköp! Ska fota dem senare idag, men orkade inte nu. När vi kom hem till Tessa från stan så blev det en kall cider ute på balkongen och bara njuta. Sen grillade vi och det var mums. Vi korkade upp en vinare och det var underbart gott! Vi spelade lite Mario Kart (som sig bör) och hade allmänt trevligt. Pratade gamla minnen och surfade YouTube och skrattade. Vid 00:22 åkte jag hem med bussen. Och grymt skönt var det att komma hem och få lägga sig.

Lite bilder från gårdagen kommer här...

Lunch på Skafferiet.
 

Tessa äter snask... Där kom jag på henne!


Vira vovve, min gudhund. Jag är alltså gudmor åt henne! Sötnosen.


Så här rolig blir man efter en halv vinare och en cider! :-D


Jag måste ju slänga in en klassiker... :-D


Tessa kör Mario Kart.


Lite sliten efter en lång och hård dag!


Det var alles om gårdagen. Nu ska jag läsa vidare om Stephanie Plum.

Later dudes / Jåz

Kommentarer
Tuss

Å så himla trevligt, jag blir alldeles avundsjuk=) Hälsa Tessa så jättemycket.



Kram kram

2009-04-26 @ 18:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback