Ronjas nya kläder

Idag på förmiddagen var vi inne i stan, och jag och Ronja passade på att shoppa lite nya kläder. Men bara till henne. Och det går i rosa, of course! Såå söt kommer hon att bli i dessa plagg.

Denna söta body med Brumme-Lisa på kommer Ronja bli söt i.


Jag köpte tre par byxor i velour i olika klatschiga färger. Hon har haft ett par tidigare, och jag gillar modellen.


Och så kunde jag inte motså denna underbara lilla dress, också med Brumme-Lisa på. Praktisk med byxa och liten munkis. (Klicka på bilderna så blir dom större).
 

Ja, det var dagens äventyr i stan. Sen på eftermiddagen kom Lisa och Ida och hälsade på. Trevligt! Vi tog en fika och en promenad i det underbara vädret. Sen kom Marcus förbi en sväng också. Skoj att träffa honom!
Nu hoppar Ronja i sin hoppgunga och gör pruttljud med munnen. Jag och Mats ska äta cevapcici. Mums!

Until next time / Jossan

Kommentarer
Sara

de där velourbyxorna är ju så himla bra! Har hur många som helst i olika färger och storlekar. Har de turkosa och vita i 74 =)

2009-04-01 @ 22:25:15 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback