Några bilder från igår

Jag tänkte blogga igår och jag hade knäppt en massa bilder på Ronja och kissen inne i hennes rum. Men jag hann inte helt enkelt. Men sånt är livet!
Vi var på öppna förskolan och sjöng igår i vanlig ordning. Det var bara vi och Linda och Natalie där, men lika roligt var det ändå! Efter det gick jag förbi på jobbet med mumsiga Daimkakor som jag bakat till mina älskade arbetskamrater. Hoppas bara att dom också tyckte att kakorna var mumsiga. Och när vi ändå var i affärn så handlade Ronja några påsköverraskningar till sin pappa. Och en liten sak till sin mormor också. På tal om mormor, idag är det en vecka exakt tills dom kommer hit och gör byn osäker. Grymt skoj! Britta på ÖF berättade att på annandag påsk så är det invigning av nya spåret uppe vid Janssons Kärr, med korvgrillning och tipspromenad. Om det blir bra väder så måste vi absolut gå dit! Åh vad jag trivs på landet. Även om det är inne i samhället så är det mer på landet än Trädgårdsgatan i Norrköping. Underbart!

Och så bilderna från igår. Mattis ville också vara med och leka med klossarna. Ronja älskar verkligen katterna och blir hur glad som helst när hon ser dem, som på denna bild.




Här kom demolition-Ronja fram. Pappa byggde torn...


...och Ronja rev ner skiten.


Happy fredag / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback