Lite bilder

Jag har tänkt flera dagar att jag ska lägga in lite bilder som låg på kameran, men jag har inte haft tid. Nu har jag hittat en stund. Ronja leker inne i sitt rum och jag sitter här och snorar och snörvlar. Så himla tråkigt att vara förkyld. Jag har typ inte sovit nånting alls inatt. Hoppas att det blir bättre inatt!

I lördags när jag var inne i stan var Ronja och pappa hemma hos farmor och farfar och tittade på lammen.


Vardagsrummet på övervåningen med nya gardiner och dukar.



Vardagsrummet också, fast i den andra "vinkeln".



Och så tog Mats några bilder på mig och Ronja i måndags också.


Until next time / Jåz

Kommentarer
Sara

vad fint ni har fått det =)

2009-04-29 @ 10:10:23 | http://sarasrum.blogg.se/
Tuss

Tack för tipsen, måste ta å släpa mej till apoteket. Vilka fina kort, jag längtar så tills vi kan ses.

Kram kram

2009-04-29 @ 16:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback