Kolla mamma vad jag kan!

Ronja tränade att dricka ur pipmuggen förut. Men mindre lyckat reslutat kan jag meddela. Men hon ska nog lära sig det också. Hemskt söt var hon i alla fall när hon satt och försökte.









Ikväll blir det bränna fläsk-prommis med Ullis och hundarna. Ev måste Ronja med ändå. Mats kanske måste jobba över ikväll. Det kom ett stort lass varor idag inför påsken. Men vi får väl se senare. Skönt ska det bli med en promenad vilket som.
Imorgon är ju egentligen Mats lediga dag, men han jobbar då, och är sen ledig fredag, lördag, söndag OCH måndag. Vilken lyx va?! Och sen jobbar han tisdag, sen är han ledig igen! Så himla skönt att få lite avlastning med Ronja. Idag har hon bajsat ner sig själv och ett par byxor. Fattar inte varför hon bajsar som en hel karl. Måste vara alvedonet som hon fick.
Igår ringde Daniel till mig, och det bestämdes att han, Jeanette och Milton ska komma hit lördag den 18 och käka lite och umgås. Vi låg på BB tillsammans med dem och Milton är två dagar yngre än Ronja. Ska bli grymt skoj att träffas!
Måste bestämma en utgång med Tessa SNART! Jag är grymt sugen på att gå ut och dansa. Nu när jag har slutat amma så är det ju lite lättare att göra sånt också. Inte för att jag vill göra det varje helg, men en gång skulle ju vara roligt. Vi pratade även om att jag skulle hänga på till stallet nåt framöver. Vi ska rida lite i paddocken. Och så pratade vi om att låna Ibaz och rida ut tillsammans också. Åh vad skoj då! Nu kvicknar Ronja till på andra sidan väggen. Bäst att gå dit.

Later / Jossan

Kommentarer
Sara

Marcus är också ledig fre-mån! Ska bli så skönt med lite längre ledigt tillsammans och som du skriver, skönt med lite avlastning!

2009-04-07 @ 16:51:25 | http://sarasrum.blogg.se/
Louise

Hehe, skam den som ger sig.

De lär sig så snabbt, här är vi redan inne på "lära sig och cykla utan stödhjul".

Känns som igår som hon satt i matstol =)

2009-04-07 @ 18:23:30 | http://floosan.blogg.se/
Jennifer

De är så himla kul å läsa din blogg jossan...mycket bilder på sötnosen Ronja som jag tyvärr inte haft lyckan att träffa än :( När kommer ni hem till timrå nästa gång?? Kul att rida...saknar de massor, var flera år sen sist! Kramar till er!:)

2009-04-07 @ 19:18:25 | http://jenniferbluckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback