Feberfri & syjunta

Idag är Ronja feberfri. Hon hostar en del och det rinner ur näsan, men hon verkar bättre.
Jag har sytt klart gardinerna till vardagsrummet nu. Det blev galet snyggt! Blev även tyg över så jag sydde två dukar, en till matsalsbordet och en till soffbordet. Nu återstår det bara att sy nya kuddfodral, sen är det klart. Har även fållat gardiner hit in till datarummet och ska ge mig ikast med gardiner till Ronjas rum sen. Det blir vita spetsgardiner i väntan på att mormor ska komma hit med prinsessgardinerna. Vill ha allt hyfsat klart på torsdag när hela gänget kommer hit. 
Nu ska jag läsa de sista spännande sidorna i Fångat Byte. Ska Morelli och Stephanie få till det en gång till? Återstår att se ;-D

Vi höres / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback