En ny dag!

Idag mår jag MYCKET bättre! Så himla skönt eftersom det ska komma folk hit ikväll. Hade varit tråkigt om vi hade varit tvungna att ställa in. Så nu har jag fixat en massa på förmiddagen som jag inte orkade igår. Städat badrummet, diskat, bytt sängkläder i Ronjas säng, plockat undan lite allmänt osv. Känns jättebra. Sen är jag ju inte på topp ännu, fortfarande en massa snorig och hosta, men det är i alla fall på rätt väg.
Ronja mår bättre också, lite rethosta, men inget allvarligt. Det blir nog bättre det med så småningom. Hon sover just nu lillan. Fast jag tror att hon har bajsat...men det känns onödigt att väcka henne. Hon vaknar nog snart ändå. Jag har ju inte så bra luktsinne för tillfället så det är svårt att känna. Hon som badade imorse innan frukost för att hon skulle vara fräsch till festen sen, och så bajsar hon ner sig igen. Sånt är det med barn! Har inte bestämt vad hon ska ha på sig heller. Kan inte riktigt bestämma mig. Ska inventera i hennes garderob sen när hon har vaknat. Jag har bestämt vad jag ska ha på mig i alla fall min nya svarta skjorttunika från Cubus som jag köpte i helgen med en vitt bälte till och svarta leggings. Och mina nya URSNYGGA örhängen. Mats, har du bestämt vad du ska ha på dig? ;-D (Jag skulle tippa på INTE...)
Här lyser solen från en klarblå himmel, men det blåser lite. Himla härligt med fint väder på Valborg. Det är man inte bortskämd med tycker jag. Kändes ganska behagligt i luften förut när jag hämtade posten, så jag hoppas på en toppenkväll i goda vänners sällskap.

Later dudes / Jåz

Kommentarer
Sara

hoppas ni får en trevlig kväll! å jag vill också ha en skjortklänning. provade en på wear it häromdan men den var storlek small och var för tight i ärmarna och M fanns inte. så tråkigt för den kostade bara 150:-. jag får leta vidare

2009-04-30 @ 12:46:00 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback