090422

Jaha, då är denna dagen snart över. Ronja sover sen ca 1 timme tillbaka. Jag har kollat på Leila på landet, och nu är jag GRYMT hungrig. Blir alltid det när jag tittar på hennes program. Jag blir även grymt inspirerad. En massa härliga sommarrecept som bara måste testas i sommar.
Annars har det inte hänt så mycket idag... Typiskt soft dag med en härlig promenad på förmiddagen och sen lite skönt tvtittande. Imorgon ska vi på öppna förskolan och sjunga med Britta. Flera veckor sen sist då sjukdomar och Skärtorsdag kommit i vägen. Men nu ska vi alltså dit igen. Och så ska jag sy på mina gardiner om jag hinner.

Några bilder på Ronja från igår måste jag lägga in också. Hon var på upptäcktsfärd i köket. Spänannde tyckte Ronja, och fick till en rolig min.


Men sen slog hon i huvudet i dörren och då blev hon så här ledsen...


Och här kommer några bilder från tvrummet tidigare ikväll, innan Ronja somnade. Ser ni vad duktig hon är på att sitta själv?! Hon kan sitta hur länge som helst nästan nu utan att tippa.






Och mycket mer har inte hänt. Jo, farmor var här en sväng till Ronjas stora förtjusning. Hon älskar verkligen sin farmor! Nu ska jag gå och lägga mig och läsa en stund innan jag ska sova.
En liten påminnelse till mig själv: imorgon MÅSTE jag dammsuga! Detta är viktigare än att sy gardinerna, dom kan vänta till söndag. MÅSTE Josefine!

Tjing tjong / Jossan

Kommentarer
Sara

max har också en sådan grodpyjamas! De är så söta =) Han hade i strl 50/56 också och nu är det 74/80 som gäller för honom =)

2009-04-23 @ 08:45:55 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback