Uppgiven

Känner mig uppgiven på ett knasigt sätt... Usch, det är ingen bra dag idag! Det enda jag vill är ju att ha min bebis här, men det vill tydligen inte den. Jag måste ha en väldigt mysig livmoder eftersom det vill stanna kvar där inne.
Nu får vi se vad dom säger på perinatalmottagningen imorgon bitti när jag ska dit. Hur mitt blodtryck ser ut osv. Hoppas att det har stabiliserat sig en aning. Är ju ändå liiiite orolig för allt detta. Dom ringde inte i tisdags, vilket betyder att blodprovet inte visade på havandeskapsförgiftning. Men ändå sitter det som en liten tagg i mig. Ska höra om kejsarsnitt och igång sättning imorgon, så får vi se vad dom säger om det. Eller om jag nu måste gå ÄNNU längre.

Jag hade tänkt gå upp på stan nu och shoppa ljuslyktor till köket. Det är homestyling på hög nivå nu innan bebisen kommer. Och när man bara går hemma så här så får man så många idéer att det bara sprutar ur mig!

Mats fick vara ledig hela dagen imorgon. Det blir skönt! Vi ska ju till sjukhuset kl 9, och sen vet man ju aldrig vad som händer. Men det ska bli skönt att ha honom hemma. Han jobbar ju ändå på lördag så det kan vara skönt för honom att få vara ledig. Fast vi kanske ska föda på lördag. Who knows?!

Shoppa / Jåz

Kommentarer
Patricia

Usch ja det känns verkligen pissigt just nu... jag som inte har gått över än, kan tänka mig att det känns värre för dig! Men för varje dag som går så har jag bara mer lust att strunta i detta (som om det går hihi)... nä men det är jobbigt att bara går runt och vänta.... känner mig verkligen lurad. :(

2008-09-18 @ 14:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback