Final countdown!

Idag är det tre dagar kvar! Tre dagar, fattar ni?!

Ikväll blir det myskväll med pizza från Asti och Mats har hyrt film. Kanske blir vår sista myskväll ensamma innan Bebis kommer och vi blir tråkiga föräldrar som doppar skorpor! :D

Imorgon är Mats ledig. Det är såå tråkigt att vara själv hela dagarna. Ska bli så skönt att få sova ut tillsammans imorgonbitti och bara kunna göra vad vi vill hela dagen.

Igår var Carro och Elliot här på lunch. Det var roligt och Elliot var glad och flirtade med mig :) Han kanske flirtar med sin trolovade i min mage. Hoppas för Elliots skull att det är en flicka i magen... Annars får han det jobbigt!

KOM NU BEBISEN! Jag vill träffa den nu och jag är less som *** på att vänta!

Pappa hade tagit ledigt hela vecka 45 nu, så han är ledig när vi kommer upp och hälsar på! Jag längtar verkligen hem till Sundsvall nu. Inte för gott, ALDRIG! Men att få åka upp och hälsa på. Träffa gamla vänner och skogarna runt mormor och morfar. Och syster som fyller 20 år! Vi har nu bestämt oss för att åka redan på tisdagen, och sen hem på söndagen. Men det blir ju lite annat när man ska köra bil. Hela söndagen t ex går ju bort för man vill ju åka ganska tidigt så man har lite ljus i alla fall. Jag hoppas verkligen att det ska gå bra att åka bil upp med Bebis. Det blir ju ett äventyr i sig bara det :D Sen har pappa lovat att vi ska få bo i hans lägenhet och han sover hos mamma. Så då har vi hela lägenheten för oss själva. Vi tänkte att det kanske var bäst så här första gången när Bebis är så liten. Annat blir det ju sen när den har blivit större.


Nähä / Jåz

Kommentarer
Patricia

Nå tyckte du det hjälpte att dricka hallonbladstee??? Jag tycker att ibland händer det inget och ibland så får jag mer sammandragningar! Konstigt! Vill ha ut min me =)

2008-09-09 @ 20:28:00 | http://tricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback