Är det ALDRIG min tur?

Känns som att alla får sina bebisar, UTOM JAG! När f*n ska det vara min tur egentligen?! Men jag tycker ändå att sammandragningarna har en liiiten annan karaktär idag. Om man får inbilla sig något... Vill ju inte ropa hej heller. Då blir man så besviken när man vaknar upp imorgon bitti och det är lugnare än någonsin i magen.

Idag har Mats jobbat, så jag har haft lite långtråkigt. Vill ju inte direkt ge mig ut på några större strapatser själv så här nära förlossningen. Man vet ju aldrig vad som kan hända. Jag följde med Tessa när hon åkte till stallet och tog in hästarna. Och sen tog vi en liten promenad runt om där. Hon hade ont i foten och jag är höggravid :D Det måste ha sett för roligt ut alltså. Men det var skönt att komma ut och prata, bara hon och jag.

Imorgon är Mats ledig. Och nu är det Rhapsody in rock på tv. Men den föreställningen har vi redan sett. I Västervik i somras. Och vi satt ju på tredje raden. Så vi såg bättre där än vad man gör på tv nu. Hur bra som helst var den i alla fall! Och det var ju gratis också, då Mats vann dem via ICA. Ibland lönar det sig att jobba på ICA också ;D

Smärta, NU / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback