Uppfriskande promenad!

Kom hem för en stund sen efter en härlig promenad tillsammans med Carro & Elliot. Men först var vi på Pappa Grappa och fikade. Perfekt för oss barnvagnsmammor! Synd att det egentligen inte är vidare skönt väder ute, mulet och så blåser det isvindar. Men kläder efter väder! Och så är det bara att knata om man vill bli av med bebiskilona! Fast jag har gått ner allt jag gick upp under graviditeten, men skulle ju inte skada om nåt extra kilo också föll bort :-)

Ikväll jobbar Mats sent. Blä tycker jag och Ronja. Men det går bra. Vi ska göra en räkpaj tills han kommer hem, då blir han glad! I helgen är han i alla fall ledig. Imorgon ska vi på 1-års kalas i Villa Rex hos Viggo. Så det blir roligt!

Nu ska jag gå och nypa på Ronja så hon vaknar någon gång. Hon ska ju sova något i natt också.... Eller mamma behöver sova!

Over and out / Jåz

Kommentarer
Syster Åsa

Men skojar du, nåt jävulskt att han gör :D Det är gränsfall att jag ens får se på TVn för Johan, han blir lite svart i ögonen när Joshua tar av sig skjortan ;) Det har hänt en del sen "The Mighty Ducks"! ;) Allt bra med er därnere, kommer du inte upp med bebben snart så man får se henne live? Kramar!

2008-10-26 @ 08:46:38 | http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback