Tra la la la

Dagen har varit gnällig, men nu har äntligen gnällspiken somnat! SKÖNT! Längtar tills Mats kommer hem så att han kan hjälpa mig med Ronja. Jag kan ju inte göra nånting alls om dagarna. Hon vill bara att jag ska bära omkring på henne. Så fort jag lägger ner henne så gnäller hon. Usch!

Fast visst är hon söt ibland? Jag älskar henne i alla fall, trots att hon gnäller :-)


Imorgon MÅSTE man titta på Världens härligaste mänkanal 5. Hon intervjuar Timbuktu... MUMS fillibabba! :-9
Vi var en sväng på stan förut jag och Ronja. Vi var in på Indiska, och där hade det kommit in en massa fräscha nyheter. Bland annat ett två vånings kakfat som var hjärtformat. Men man vill ju inte handla förens man har kommit in i huset och har bestämt tapeter osv. Jag längtar tills vi flyttar! Jag vill inreda! Jag är ruggigt taggad och vi tittar bara på sådana program på teve, typ Simon och Thomas, Roomsevice osv. INSPIRATION!

 Wiiieee / Jåz

Kommentarer
Sara

så söt hon är =)

2008-10-29 @ 09:45:23 | http://blogg.aftonbladet.se/10610/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback