En liten stund över...

Finns inte så mycket tid att sitta framför datorn nu för tiden. Ronja kräver lite grann! Men hon är underbar och jag älskar henne så att jag tror att jag går sönder!

Vi var faktiskt ifrån henne för första gången i fredags. Vi var på husvisning, så då fick hon vara hos farmor. Det var bara 40 minuter det handlade om. Och det hade gått ganska bra, hon hade varit lite gnällig till en början, men sen hade hon lugnat ner sig.

Som sagt, vi var på husvisning, i Husby då så klart! Gissa om vi är sugna på det?! Grymt sugna är vi. Nära till jobbet och dagis sen när det blir aktuellt. Och nära till farmor och farfar. Det är ett ganska fult 60-tals hus utvändigt, men det har sin charm och det är helt perfekt för oss på alla sätt och vis. Källare är det också, stor tvättstuga, bastu och nyrenoverad dusch med golvvärme och superfräscht garage som var ommålat i år. Vi har fått lånelöfte från ICA Banken, men dom var otrevliga och snorkiga. Så vi ska på möte med en Nina på Nordea på torsdag och imorgon ska vi ringa Swedbank också. Så vi HOPPAS! Håll alla tummar och tår. Vi skrev på en intresseanmälan och imorgon är det en andra visning på huset och vi ska dit igen. Bosse ska följa med oss också. Kan vara bra att ha med sig någon med lite erfarenhet. Det var fräscha och nya vitvaror i alla fall. JAG VILL HA! Mysig trädgård också. Jag vill flytta nu... Hoppas att vi kan köpa det. Skönt sen när Ronja blir större och börjar gå och så får hon ett eget rum. Och gissa om jag ska inreda så fint! Ett litet prinsessrum.

Jag har börjat med julklapparna idag. Jag köpte två böcker till Ronja på rean. Men jag har lite födelsedagar att handla till innan jag kan köpa fler klappar. Mats fyller den 20:e, Tessa & Viggo den 27:e oktober och syster den 10:e november. Men vad ska man köpa till alla? Bara att börja fundera...

Tjing / Jåz

Kommentarer
Systeryster

Vad sägs om att ge syster en bil ;)

2008-10-13 @ 03:45:44
Jossan

Haha, syster tror det va?! Ja varför inte! Vi skiter i att köpa hus :P

2008-10-13 @ 16:15:06
systeryster

Hehehe

2008-10-13 @ 23:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback