Vilken dag, full rulle!

Idag har vi haft för oss en del. Vart på banken och fixat med våra nya bankkort. Sen var jag förbi hos Sofia på Drömgården. Såg överkastet som jag vill ha till vårt nya sovrum. Dyrt, men ack så snyggt! Sen var vi på Lekhuset och hämtade Ronjas spjälsäng som vi beställt. Den blev så bra i sovrummet och jag är så nöjd! Och den kommer att bli kanonbra i hennes nya barnkammare i huset sen.

Imorgon ska jag och Ronja fika med Elliot och Carro. Och kanske Sofia och Viggo, hon skulle höra av sig imorgon.

Vi har knäppt julkort idag. Det blev supergulligt! Alla kommer att bli så kära i lilla Ronja. Hon ler till och med på bilden. Hur söt som helst!

Det närmar sig med stormsteg att vi ska flytta in i vårt hus! Vi längtar och jag surfar runt så fort jag får tid och kollar inredning och tapeter. Sofia har lovat att hjälpa mig med inredningen. Hon är ju duktig på sådant, och man behöver lite hjälp att "samla sig" så att det inte blir en massa olika stilar.

Tack å hej / Jåz

Kommentarer
Jennifer

Hej Jossan!

Va roligt att läsa din blogg! Svårt å fatta att du gått å blivit mamma...och snart husägare också! Hoppas att de går bra med allt. När kommer du hem till Timrå nästa gång? Jag längtar till jag får träffa lilla Ronja!...och dig också såklart:)

Kramar från jennifer

2008-11-19 @ 14:20:51 | http://jenniferbluckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback