4030 g guldklimp

Idag har vi varit på BVC. 4030 g väger hon nu, tungklumpen! Stadigt uppåt går det i alla fall. Nu håller vi på att packa inför morgondagen. Eller jag packar, Ronja sover i BabyBjörn-selen. Mysigt att vara nära mamma när det rör sig tycker Ronja.

Haha, det var en tant på BVC som gick förbi när jag satt och väntade. Hon frågade om det var min bebis. Ja, sa jag."Jaha, ojdå. Ja, du ser ju så ung ut", sa tanten. HAHAHA! Kul att man kan chocka någon :-D

Helgen har varit bra. Ella har varit på besök. Hur skoj som helst! Synd bara att jag inte kunde hänga med ut i lördags. Fast allt har sin tid. Jag var ganska nöjd att få gå hem till Mats och Ronja efter 5 timmar borta. Jag hittade dem sovandes tillsammans på soffan. Så himla söta!

Som sagt, imorgon bär det av till Sundsvall och mamma, pappa & syster. Hoppas på ett hyfsat väglag nu när vi inte åker tåg. OCh så hoppas jag att Ronja ska sova största delen av tiden. Men hon brukar somna så fort bilen börjar rulla. Men den får inte stanna, för då blir hon arg och börjar skrika. Tokiga unge... :-)

Bruuum / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback