Happy!

Läget är fint, men alltför lite tid att sitta här och skriva. Har en del annat att tänka på. I höst ska jag och Mats få barn, så det är mkt barnrelaterat just nu. Jag å Carro träffas en gång i veckan och pratar bebis. Den första mars ska vi åka upp till Sthlm med henne å Per och kolla runt. Bara över en dag alltså. Men då lär det väl bli så att Per å Mats får gå sin egen väg, så kan jag å Carro kolla bebissaker! Det ska bli såå roligt! Vi har förresten redan hittat en barnvagn som vi är intresserad av. Men vi ska vänta tills vi har varit på det andra ultraljudet i början av april. Vi har ju redan varit på ett. Och det var en liten varelse där inne. Mer två armar och två ben, och ett litet hjärta som slog. Så vackert! Det var helt magiskt! Nu längtar vi bara tills vi får se vår bebis igen. Och då är den förhoppningsvis lite större också. Just nu är den ju bara ca 3-4 cm. Inte så stor alltså! Vi har fått en jättegullig barnmorska som är hur trevlig som helst! Så det känns ju bra. Sånt är viktigt.
Idag har vi varit på mini-roadtrip till Katrineholm. Där gick vi in på Djurmagasinet och köpte två nya leksaksråttisar till Mattis, och sen gick vi in på ICA Kvantum och handlade middagsmat. Superfräsch butik! Sen drog vi hem. Men vi har även städat lite här hemma, och tvättat. Och dessutom så var vi duktiga och gick Strömsrundan i rask takt på fm. Jag måste ju röra på mig nu och träna upp mig lite inför förlossningen. Jag längtar SÅ tills magen börjar växa och man kan känna bebisen sparka! Brukar känna på Carros mage, och deras knodd tränar nog karate där inne. Hur mysigt som helst!

So, I´m happy /Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback