Vilken galen dag!

Skönt att den snart är slut. Och jag är äntligen klar med den sist städningen. Jag moppade precis klart golvet inne i sovrummet. Och då tog vi faktiskt en välbehövlig paus efter maten på 2 timmar och såg de två sista avsnitten av Hells kitchen, och det var spännande in i det sista!
Det enda vi inte hann idag var köttfärssåsen. Det berodde mest på att vi inte hade alla ingredienser hemma och Mats kunde inte åka iväg och handla. Men det fixar sig på torsdag. Då är vi så många som kan se efter Ronja också.
På tal om Ronja... Min lilla solstråle! Hon är så go och glad. Senaste veckan har det verkligen hänt saker med henne. Hon jollrar, "pratar", skrattar och flörtar! Och så börja hon så smått att leka med saker, greppa och så. Hon är underbar min lilla dotter!
Imorgon kommer mamma, pappa & Ellis ÄNTLIGEN! Det ska bli galet roligt att ha dom här. Och fira jul allihopa tillsammans ute i Glädingstad. Jag älskar jul, och nu känns det helt plötsligt mkt roligare än vad det gjort på flera, flera år när man fått barn. Känns nästan som att vara barn själv på nytt. Och det ska bli så spännande att se vad Ronja får i julklapp. Det är ju jag & Mats som får slita upp paketen :-D

Nu ska jag diska upp lite i köket, sen ska jag dö på soffan. Vilken dag!

Tjo / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback