Vad är oddsen?

Kom nyss hem från en uppfriskande promenad runt Strömmen. Och vilka sprang jag på? Jo, Pelle, Sofia och Viggo idag igen. Men idag var även Pelles syster Lisa med, som till vardags bor i England. Det var första gången jag träffade henne. Mycket trevligt!
Lika härligt väder idag som igår, men aning kallare. Så jag är alldeles rödbiten på kinderna. Men oj, vad man känner sig nöjd med sig själv. Och 10 kg lättare :-D Men nu är vi hemma. Ronja fortsätter att sova i vagnen trots att vi har kommit hem. Hon var rätt trött och gnällig när vi gick, så det är bara bra.

Skönt att sova i vagnen.Snark!


Nu är det bestämt kl 17 på nyårsafton. Åh vad roligt det ska bli då! Synd bara att inte Per och Carro ska vara med. Men det får vi ta igen någon anna gång.
På tal om Per och Carro, dom har förlovat sig! Vi fick reda på det igår. Dom är sist i gänget med att förlova sig, men först med att gifta sig. Dom har nämligen bett oss boka den 22 augusti nästa år för bröllop. Vad roligt! Hoppas bara att dom kan komma på mitt 25-års kalas två dagar efter :-)
Jag längtar tills jag & Mats ska gifta oss. Men det får dröja några år. Vi har annat att lägga pengarna på nu. Och när vi ska gifta oss så vill jag inte snåla. Jag vill ha en jättefin klänning! Men det är ingen brådska med bröllop för vår del. Vi älskar varandra ändå! :-)

Se en film? Diska? SLAPPA! / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback