Okej Mats, jag ska byta bakgrund!

Imorse när jag och Ronja kom ut i vardagsrummet låg Mattis och trynade på hennes babygym. Men Ronja tog snabbt saken i egna händer och sparkade bort Mattis som inte verkade bry sig särskilt mycket.


Lovis poserar för kameran


Idag har jag fastnat i bloggdesign. Jag har suttit och testat runt som tokig medans Ronja står på balkongen och sover. Det är lätt att fastna i när man väl har börjat. Farligt, farligt men härligt, härligt.
Fick mms av Mats förut, på vårt hus! Inte långt kvar nu, nästa månad flyttar vi.
Nä, nu kanske man ÄNTLIGEN ska slita sig från denna dator och göra något nyttigt. Diska och julpynta kanske? Och umgås med min dotter så klart!

Besatt / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback