Mattis hittar nya ställen varje dag

Mattis hittar nya sovplatser varje dag. Jag har kört bort honom från babygymmet jag vet inte hur många gånger idag. Då hämnades han och la sig i Ronjas babysitter istället. Tydligen väldigt skönt...

-Vaddå, vad glor du på? Får man inte ligga här heller? säger Mattis.


-Jag SKA ligga här. Vare sig jag får eller inte!


Tessa ringde förut. Jag & Ronja ska gå över sen. Micke skullle på basket, så hon var ensam och ville ha lite sällskap. Så då rycker vi in, jag & Ronja. Mats har ju jobbat 7-19 idag och jobbar hela dagen imorgon. Så han får lite lugn och ro här hemma. Jag tar henne i vagnen så kanske hon somnar för natten där. HOPPAS! Inatt sov hon så himla duktigt, nästan 12 timmar! Hon vaknade vid 8-hugget imorse, då ammade jag. Sen sov hon med mig i dubbelsängen. Annars sover hon heela nätterna i sin spjälsäng. Duktiga lilla Ronja!


Tjejkväll / Jåz

Kommentarer
Åsa

Åh fy, Djurgården ;) Men han kan ju vara trevlig för de :) Skrattade högt åt att Ronja fick ha rosa byxor när hon skulle i gårdarna och fria, det kanske var det som saknades för oss på våra satans turer: rosa brallor ;)

2008-12-12 @ 22:01:35 | http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback