Inte min Ronja inte

Andra barn kanske blir gnälliga och febriga av vaccinationen, men inte min lilla skrutta inte. Hon är soligare än någonsin efter blöjbyte och lite käk. Vi har haft sagostund och plöjt igenom Ludde Lump, Albin hjälper till och julklappsboken från Tessa och Micke. Hon tittade ivrigt på bilderna och försökte själv att hålla boken. Så gulligt! Nu är det nallemys igen. Och så leker hon med sin fina kattbok.

Några bilder på lillskruttan. Lite finare bilder idag med systemkameran. Verkligen skillnad!
Puss och kram nallen min.


Här har hon fått sin kattbok. Jättebra ring att hålla den i tycker Ronja.


Men våra katter vet i alla fall hur man slappar sig igenom julstressen. Mattis orkade bara öppna ena ögat. Han sover tungt på mattes säng i väntan på sommar, sol och näbbmusjakt.




Älskade, älskade lilla Ronja. Du är min prinsessa!


Älskade dotter / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback