Gårdagens Ronja

Rött är sött på lilla Ronja




En liten knasig bildserie med Ronja
 


Ja, det var gårdagens bilder. Skulle precis uppdatera när vår dator dog. Men min händiga karl fixade den. Puh! Vad ska jag annars göra om dagarna?!

Nu ska vi hasta iväg på julbord på Stegeborgsgården. Trevligt! Ronja ska också följa med. Hoppas att allt går bra.

Igår var jag & Mats på Athena och åt. Sen på Bond. Supergod mat ( som vanligt) och jättebra film! Daniel Craig kunde inte vara snyggare! Mums. Ronja var hemma med farmor och det gick jättebra. Hon skötte sig så bra. Åtminstone var det vad farmor sa :-)

Idag har Mats varit ledig och vi var upp på stan och shoppade lite julklappar. Så nu har jag slagit in alla. Spännande! Det blev yttligare en julklapp till Ronja trots att hon inte skulle få mer.

Hörs / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback