Dimma

Idag mår jag i alla fall bra, värre med Mats. Ronja är ju snorig men verkar inte ha feber eller hängig. Hoppas det ordnar sig!

Jag var tvingad att hasta upp på stan för lite nödvändigt inhandlande. Ronja var hemma med Mats. Himla skönt att slippa vagnen och kunna gå som man vill faktiskt. Jag köpte en julklapp till Viggo från Ronja och Elliot. Hittade en jättebra! Sen var jag bara TVUNGEN att gå förbi på Sis & bro och köpa denna underbara tunika till Ronja, men tillhörande rosa tights! Hon kommer att bli underbart söt i den. Köpte strl 74, så det dröjer ett tag tills hon kan ha den. Men det var lite det som var meningen.


Köpte även lite frimärken och smått. Imorgon ska jag åka till bm med mitt urinprov. Och då ska dom ta blodprov också så att vi kan få någon klarhet i detta. Det gnager mig något enormt...

Jag ska ringa till Tessa sen och höra om hon ska vara hemma. Jag måste ju lämna julkorten som Mats gjort till dem innan det är för sent med julporto. Dessutom åker dom tidigt på lördagmorgon. HOPPAS att hennes julklapp hinner komma! Annars får hon den efter jul. Det funkar ju också. Men det skulle vara så roligt om den kom i tid! Ska även vattna blommor när dom är på resande fot, så jag måste komma ihåg nyckeln!

Kvällens nybadade Ronja i randig sovpåse. SÖTNOS!




Over and out / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback