Mina revben är av tror jag!

Jag misstänker STARKT att Bebis har sparkat av mig revbenen. Eller iaf sparkat så hårt att jag blivit riktigt öm! Jag knappt ligga på höger sida eller luta mig fram. Usch! Nu får han/hon mer än gärna komma ut snart. Fast det är ju bara 35 dagar kvar. Förhoppningsvis i alla fall!
Ikväll ska jag & Tessa ut och käka lite och sen sätta hos och ta en drink. Eller ja, hon kan ju ta en drink. Jag ser fram emot att testa de alkoholfria alternativen. Det sägs att dom ska vara goda. Men det är bara känslan av att få sitta och snacka med sin bästa tjejkompis över ett glas som är grejen. Vi måste ju passa på nu. Sen kan det ju dröja ett tag innan det händer igen. Men längtar något fruktansvärt efter ett glas rött vin ihop med tjejerna! Eller margaritas med Carro! AAAARRRRRIBA! :D
Jag har bäddat klart i vaggan nu. Och den står i vårt sovrum och ser såå fin ut. Längtar tills det är någon som ska ligga där. Och inte bara kissarna! Fast dom är hemskt söta när dom ligger där. Man har ju inte hjärta att köra bort dem...
Imorgon är det ICA-fest, fast det blev hos Peter. Det ska bli så roligt! Kommer att bli en kanonrulle i år. Det känner jag på mig. Den sista och bästa filmen i triologin! Och jag ska vara i samma lag som Peter i kubbspelet. Han ville vara med mig sa han igår. Och i år, då ska vi kick some ass! Jag lovar Peter.

Party on / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback