Ensam & övergiven

Sista dagen på jobbet igår. Nu har jag semester i 2 veckor ca innan jag går in på föräldraledigheten. Och det är SÅÅ skönt. Sover skitdåligt om nätterna nu. Och då är det ju skönt om man slipper känna pressen att man ska upp och jobba på morgonen.
Idag har jag inte gjort så mkt vettigt. Diskat lite, gjort en räkpaj och kollat på McLeods döttrar. Jag väntar på att Mats ska komma hem och göra mig, plutten och katterna sällskap. Hoppas han kommer snart. Jag gillar inte när han är ensam i affärn efter stängning. Jag får alltid en massa hemska bilder att han blir nerslagen och rånad osv. USCH! KOM HEM NUU!
Ska jag baka lite kanske? Jag har långtråkigt! Har varit ensammen sedan halv sex imorse... :(
Tessa ringde förut och hon och Micke bjöd in till middag nästa helg. Om inte Bebis har kommit det vill säga. Men det tror jag inte. Så det blir ju trevligt. Alltid skönt att gå och sätta sig vid dukat bord! :D

Nä, baka kaka / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback