Livet är en fest!

På lördag blir det utgång med Anna, Peter, Tessa, Micke. Någon mer? Och så ska vi sjunga en heeela massa Sing Star. Och så måste jag städa i helgen och så ska jag och Tessa hänga lite i stallet. Köra, rida och putsa lite utrustning. Sen kanske det blir wok med Tessa och Micke här innan festfolket kommer.
Imorgon är vi lediga. Jag ska till optikern kl 11, sen ska jag bara städa hela dagen. Måste ju vara fint och fräscht tills mamma, pappa och syster kommer. Och i helgen måste jag köpa en present till Mätsie som snart fyller 30 år :)
Ja, vad mer finns att säga? Jag är fruktansvärt trött... Igår började vi 06:00 på morgonen, jobbade till 15:00. Sen gick vi en promenad i Husby, sen hade vi personalmöte mellan 17:00-20:25. Så vi kom inte hem förens vid 21. Då var man lite mör i skallen måste jag säga...
Den 25:e oktober drar vi till stugan, och den 27:e (lördag) kommer Tessa och Micke ut och hälsar på med valpen Elvira. Tessa fyller ju 24 då, så det blir lite födelsedagsfirande. Egentligen är det kräftskiva hos Jan Svensson också på lördagen, men vi hade bestämt med Tessa och Micke först. Men det kommer nog fler kräftskivor. Och så vill vi ju träffa valpisen. Hon är bara SÅÅÅ söt! Fick se en ny bild på henne i helgen! Så fin alltså. Hon är säkert ännu sötare i verkligheten. Hoppas nu bara att katterna gillar henne!

Jag har just sänkt ledarhunden.../Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback