Ännu en dag på ICA Östra Husby...

Jaha, då var ännu en dag till enda på jobbet. Har gått hyfsat bra. Imorse så plockade jag varor med Eva & Bosse. Att plocka med Eva är som att plocka med en virvelvind :D Men vi fick mkt gjort. Sen kom Niklas in å jobbade extra under dagen, och det hjälpte ju till.
Man känner sig alltid välkommen hem när man har djur. Katterna blir så glada när vi kommer hem. Mattis har gått runt och pratat med mig hela tiden sen jag kom hem. Nu busar dom bakom soffan. Sötnosar!
Fick fullmakten från Tessa & Micke idag också, så nu kan jag hämta deras nycklar på fredag. Och på fredag kommer äntligen Matsen hem! MYYYS! Det blir det lite tv-spel på kvällen när dom kommer. Sen drar ju Tessa igen på lördag. Jag & Mats funderar på Pirates of the Carribean på kvällen med en Babyl. Får se om han orkar, han har blivit så förkyld i Göteborg. Sen ska jag ju träffa Jojjo också. Så vi får se när det blir av. Den är ju tydligen sevärd iaf :)

Nä, nu ska jag dra mig mot soffan och softa ner en stund så jag orkar med hela dagen på jobbet imorgon också!

Tjing / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback