SNART SEMESTER!

Nu är det bara 3 arbetsdagar kvar till semestern! UNDERBART!
Idag har jag varit ledig. Jag har kollat på skön Mel Brooks-film, varit på stan å handlat en tröja & fikat på Carro. 
Jag & Mats gjorde jättegod pizza förut. Testade en ny tomatsås på. Det blev kanongott!
Imorgon är vi bortbjudna på middag till Per & Carro. Grillning om det är bra väder, taacos om det är dåligt. Men det sägs ju att det ska regna imorgon, så det får nog bli taacos. Men det gör ingenting!
På onsdag är vi ledig igen. Då ska vi tvätta bilen inför Sundsvalls-resan och åka runt & fixa lite till semestern.
Sista veckan på semestern blir vi ute i Sanden hela veckan. Daniel & Maria ska komma ut å hälsa på, och ev Per & Carro om dom inte jobbar. Kanske kan lura ut Pelle & Sofia och lilla "Viggo" också :D Och kanske Jojjo kan komma ut om hon har tid :)
Hade himla skoj i helgen, iaf på nätterna :D Jag & Jojjo var ju och fikade i fredags, sen gick vi hem hit och tog ett glas vin, sminkade oss och spelade hög musik. Mitt i allt det där så bestämde vi att vi skulle gå på Palace. Och det gjorde vi. Vi hade superkul och dansade typ hela tiden! Men F*N vad jag ångrade mig när klockan ringde 6:30 på lördagsmorgonen och jag hade sovit ca 3 timmar :S Kändes som att jag var kanonbakis och fötterna ömmade efter våldsamt dansande. Men hur det än var så klarade jag av hela dagen på jobbet (8:00-19:15) och kom hem välbehållen! Jag var inte så trött bara jag rörde på mig, men så fort jag satte mig i kassan så dog jag. Tur att Lisa och Ewa jobbade och kunde sitta den mesta tiden så jag fick röra på mig. Sen hade jag ju i ett svagt ögonblick lovat att jag skulle gå ut även på lördagen. Så väl hemma runt åtta-tiden slängde jag mig i duschen, svidade om och sminkade mig. Sen drog vi förbi Doinken på väg hem till Tessa & Micke. Där käkade jag mitt Happy Meal & sköljde ner det hela med en melon-grogg. Jag var riktigt pigg då! Sen drog vi igång Sing Star och sjöng oss hesa. Vi skulle gå ut, men det kom förbi 2 killar från Mickes jobb, och klockan blev sent. Så vid 01:30 gick jag hem till Nalle-Mats & la mig, och somnade RÄTT så gott. Sen fick jag ÄNTLIGEN sova ut på söndagen. SÅÅÅ skönt!
Mmm, så var det iaf för mig i helgen. Intressant va?

Livin´ la vida loca / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback