Ingen rubrik

Sommarbilder... Sista veckan på semstern köpte vi en nykamera och lekte fotografer. Och helt tokigt blir det väl inte? Katterna är våra allra bästa fotomodeller. Djur överhuvudtaget är "lättknäppta", så länge de håller sig stilla. Och det är Mattis expert på. Ja, än är väl inte sommaren slut får vi hoppas! Så det blir nog fler bilder vart efter. Jag älskar ju att knäppa närbilder. Det svåraste med närbilder är att hitta motiv som verkligen blir bra. Men de tre som finns med här har jag lyckats bra med! Jag gillar Mattis lurviga tassar :D

Enjoy / Jåz



    
*Jag i Norrköping*Strykjärnet, Norrköing*Mats på väg till Söderköping*Gänget i Tyrislöt x2*På väg till stranden*




               
      *En katt vi mötte*Jag i Norrköping*Jag i vattnet*Mattis är törstig*Micke*Crazy Tessa*





*Slagsmål i Sanden*Vatten på blad*Mattis & jag*Mattis på språng*Vackra Lovis*Världens sötaste Mattis*



 *Vatten på pelargon*Mattis tassar*Mattis posar i dörren*

©Josefine & Mats 2007

Kommentarer
Johanna

Jag vill oxå ha en sååån dääär kamera!!!:) fina bilder darling. vi får gå en fotorunda någondag nu när hösten kryper sej in:D puss o kram

2007-09-01 @ 09:01:04 | http://theredroses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback